Monday, February 5, 2018

Найз

Чиний хувьд найз гэж хэн бэ? 

Багын найз, ажлын найз, гэр бүлийн найз, ганц найз, дотно найз, эгч дүүс шиг найз, багш-шавь найз гээд надад олон төрлийн найз бий. 
Тэдгээрийг ялгаж, дугаарлах аргагүй. Бүгд өөрийн гэсэн онцлогтойгоор хүний амьдралд тус тусын байрыг эзэлнэ. 

Чамайг бүдэрч явахад урам өгч,  "тийм хүн болно оо " гэхэд зүгээр л итгэн чадна аа гэж зоригжуулдаг,  асуудал гарвал юу ч бодолгүйгээр хуваалцдаг нэг тийм - чин сэтгэлийн найз та нарт бий юу? 

Ердөө гуравхан долоо хоногийн өмнө миний найз мөн ч юм шиг биш ч юм шиг хэмээн гайхширч байсан хүнийг би мөн ч дутуу таньжээ. 

Би зөндөө бодлоо. Дахин давтан бодлоо. 

Заримдаа хэнэггүй нь хэтэрчихсэн мэт санагддаг байсан тэр л найз минь сүүлийн хэдэн жилд нууцыг минь чандлан хадгалдаг, сэтгэлийг минь сонсож намайг тайтгаруулдаг, урам өгч намайг зоригжуулдаг, үнэнийг нуулгүй хэлж орхидог, миний төлөө чин сэтгэлээсээ баярладаг найз минь ажээ. 

Чи миний дотны сайн найз минь мөнөөсөө мөн шүү! 



Эмэгтэй найзад баймгүй нэгэн сайхан чанар энэ найзад минь бий. Хэзээ ч, ямар ч нөхцөлд хүн муулдаггүй. Хэдийд ч, юу ч боллоо гэсэн тэр ингэсэн, энэ тэгсэн гэж жижиг, том хов ярьдаггүй хүн. 

Биширмээр чанар. Би суралцах гэж мөн их хичээж байгаа. Ай даа бас амаа хамхих хэцүү шүү заримдаа. Ядаж ойр тойрныхоо хүмүүсийг "муулахаа" больчихвол учиртай. Холливуудын ховыг бол ярьсан шиг ярьж стрессээ харин ч нэг тайлахгүй бол болохгүй. 

Олон арван жилээр, болвол мөнхөд үерхэх BFF минь байгаарай. 





No comments:

Post a Comment