Wednesday, February 26, 2014

Хүнээрээ л байх юмсан...

Сүүлийн үед амжилтанд хүрцгээе, амжилтын төлөө урагшаа гэсэн урам зориг төрүүлсэн өгүүлэл нийтлэл цахим ертөнцөөр болон цаасан дээр хэвлэгдэн гарах нь их болжээ.

Бороо шаагисан өдөр би охиноо унтсаны дараа бодолд автан суух дуртай. Өнөөдөр бороо асгарсан бүрхэг өдөр байна. Би ээжийнхээ чанадаг сайхан хийцтэй сүүтэй цайг чадан ядан дуурайн хийчихээд амжилтын талаар бодож сууна. Хүн бүр амжилтанд хүрэх албагүй. Амжилтанд хүрсэн, хүрэхийн тулд зүтгэж яваа хүмүүсийг би бас буруутгахгүй. Миний хувьд амжилттай амьдраснаас аз жаргалтай амьдрах нь илүү чухал. Амжилттай бас аз жаргалтай амьдрахыг зорьдог хүмүүс олон байдаг байх. Чухам амжилт гэдгийг хувь хүн хэрхэн тодорхойлохоос их зүйл шалтгаална.  Тамирчин хүний хувьд дэлхийн дээд хэмжээ эвдэх эсвэл олимпийн медаль авах нь зорилго бөгөөд зорилгодоо хүрвэл амжилт ирж буй нь тэр байх. Улс төрч хүний хувьд магадгүй, УИХ-ын гишүүн болсон нь амжилт байж болох. Жирийн нэг ээжийн хувьд эрүүл саруул, эрдэм номтой хүүхдүүд өсгөж хүмүүжүүлсэн нь амжилт болох жишээний. Амжилтанд хүрэх гэдэг заавал том зүйл байх хэрэггүй мэт санагдана.

Миний амьдралд ямар ч зүйл тохиолдсон би хүнээрээ л байх юмсан гэж боддог. Хэрэв би ямар ч нөхцөлийн доор хүнээрээ байж чадвал тэр миний амжилт. Үр хүүхэд минь өсөж том болоод хэнд ч хаана ч хүн шиг хандаж чаддаг болвол тэр миний амжилт.

Өвдсөн нэгэндээ чин сэтгэлээсээ эдгэхийг хүсдэг, гутарсан найздаа урмын үг хайрладаг, гуйлга гуйж буй нэгэнд сүүлчийн задгай мөнгөө өгдөг, хар цай ууж суугаа хажуу айлын буурайд сүү бариад очдог, алдартай нэгэндээ амжилт хүсэж алга ташдаг, унасан бяцхан хүүхдийг зүгээр үү гээд түшээд босгодог, хайр нь бүтэлгүйтсэн ханхар эрийг мөрөн дээр нь алгадан тайвшруулдаг, үеийнхэндээ гомдсон өсвөр насны охиныг аргадаж тайтгаруулдаг жирийн нэгэн хэрнээ жинхэнэ хүн шиг явахсан гэж би боддог.

Надад их мөнгөний ч хэрэггүй тухтай амьдрал л байхад хангалттай. Нэр хүнд, алтан медаль ч хэрэггүй буурал ээж минь, буянтай хань минь, булбарай охин минь надад дээд амжилт.

Түгшүүр айдасгүй, намуухан бас даруухан амьдрал минь миний шагнал. Амьдрал намайг ингэж шагнасан тул би хүнээрээ л байх юмсан гэж хүсдэг нэгэн.

Би бороонд зүгээр л нордоггүй би бороог мэдэрдэг. Бороо орсоор би бичсээр ... Би бороонд дуртай бас бичих учиргүй дуртай ...

No comments:

Post a Comment