Friday, October 10, 2014

Би бол гавъяатын газар дээрх ганц найз буюу хоорондоо ярилцаж бай хүмүүс ээ

Дотны найзууд намайг онгироо гэдэг. Миний бичлэгүүдээс ч та нар анзаардаг биз. Цааш нь дахин гүнзгий харвал би дутуу, муу талаа ч нуудаггүй. Дараах бичлэгт сагсуу нь дэндсэн бол хүлцэл өчлөө. 

Алдаж явсан удаа зөндөөний хажуугаар аймшиггүйгээр эрсдэлтэй алхам хийгээд онож явсан ч удаа олон. 

Сүүлийн үед өнгөрсөндөө дүгнэлт хийхээс илүү өөртөө дүгнэлт хийж сууна. Тэр ч болсонгүй энэ ч таалагдсангүй гэж бодож явсанаас би өөрөө зөв явна уу, би хэр найз вэ гэж нухацтай тунгаасан удаа үгүй ажээ. 

Олон сайхан найзууд дотроос намайг хамгийн сайн мэддэг нэг хүн байх юм. Олон өдрүүд биш хоногуудыг хамт өнгөрөөж, ойр хол цугтаа аялж, бусдаас хамгийн их хугацааг жинхэнэ утгаар нь хамтдаа өнгөрүүлсэнд учир байх шиг. Хэн нэгнийхээ гэр бүлийн гишүүн болтлоо дасалцаж, зөвхөн хоорондоо хуваалцсан нууцтай хүмүүс бололцжээ. 

Бид хоёр хамгийн олон удаа муудаж сайдсан ч огт холбоогоо таслалгүйгээр үерхсэн байх юм. 

Жижиг сажиг зүйл дээр нэгэндээ гомдож явсанаас эмзэг сэдвээ хөндөлцөж, хүнээ алдтал муудалцаж яваагүй. 

Найзуудын харилцаа яг л эхнэр нөхрийн харилцаатай адилыг ойлголоо. Хоорондоо ярилцахгүй, зөвлөхгүй, цагийг хамт өнгөрөөхгүй бол бие биенээсээ холдож хөндий орон зай үүснэ. 

Зарим хүмүүс бид хоёрын нөхөрлөлийг "ашгийн найзууд" гэж ойлгодог. Бие биенээ тухайн үеийн бололцооноосоо шалтгаалан дэмжих нь найз болсоны үүрэг гэж би сэтгэсээр ирсэн.  

Өөрийг нь хэдэн удаа гомдоосноо мартчихаад өөрт нь гомдож явсан байжээ. Хүн хэлэхээс наашгүй гэж үнэн юм даа. 

Хүн хэлтэй төрсөн нь гайхамшиг. Оюун ухаантай хэрнээ харилцан ярилцахгүй бол нэг нэгнээ буруу ойлгох нь байна шүү. 

Бурууг минь тас хийтэл хэлж чаддаг, зөвийг минь тэнгэрт гартал магтаж чаддаг миний найз. 

Тийм ээ, би "том" найзтай гээд сагсуурчихъя. Түүнд минь хэн хүнд байхгүй сайхан чанар байдаг гээд найзаа бас магтая. 

Өөрийнх нь хэлдгээр би бол түүний "газар дээрх ганц найз" нь юм шүү. Миний найз бол Монгол Улсын Гавъяат Жүжигчин, амжилттай яваа нэгэн монгол ажил хэрэгч эмэгтэй, хүний сайхан хань, хүүхдүүдийн сайн ээж, ээжийн ачтай охин, аавын авъяастай төрсөн охин, ард түмний хүндэлдэг дуучин, хүний үнэнч найз мөнөөсөө мөн.  

No comments:

Post a Comment