Thursday, October 9, 2014

Дуртай дараагүй ч

Өнгөрсөн долоо хоногт ирсэн хэдэн захидал дундаас нэгийг онцлон бодсоор сэрлээ. "ойр тойрныхоо хүмүүс, бодит амьдралаас бичдэг тул би таны нийтлэлийг унших дуртай" гэсэн байлаа. Би хариу захидалдаа "намайг хүрээлэн байгаа орчин, хүмүүс миний амьдралыг бүрдүүлдэг болохоор тэр ..." гээд илгээлээ.

Миний амьдралыг сайн сайхнаар бүрдүүлэгч олон хүн бий. Тухайн гаргах гэж буй санаатай холбогдвол тэдгээр хүмүүсээс дурьдах дуртай. Бичлэгтээ онцлоогүй, оруулаагүй олон арван чухал хүмүүсээр миний амьдрал дүүрэн. 

Үүнтэй агаар адилаар НүүрНомон дээр "дуртай" дараагүй ч хүндэлдэг, хайрладаг хүмүүс зөндөө. 

Тэдгээр дотно андуудтайгаа, төрлүүдийнхээ зураг бүхэн дээр дуртай дарсанаас сардаа эсвэл улиралдаа нэг утсаар ярьж, захиа бичих гэх мэтээр хувь хүнтэй нь тулан харьцах илүү учир утгатай. 

Холыг ойртуулж, ойрыг холдуулж мэдэх энэ цахим эринийг өөрөө бүрэн залж, ашигийг нь зөв хүртэхийг би хичээнэ. 


No comments:

Post a Comment