Monday, June 2, 2014

Хүчирхэг бөгөөд гялалзуур

Гурван сарын зөрөөтэй жирэмсэлж, гурван сарын зөрөөтэй ээжүүд бололцон жаргал, зовлонгоо хуваалцсаар илүү дотносон нөхөрлөсөн нэгэн найз надад бий. 

Ээжүүдийн өдрийн дараахан ээлжит ээж-хүүхдийн уулзалтаа хийхээр очлоо. Санамсаргүй ширээн дээр байсан ил захидлыг би уншиж орхив. Ээж гэдэг хэцүү албыг амар хялбар мэт харагдуулан хийдэг хайрт ханьдаа баярлалаа гэсэн утгатай түүний нөхрөөс өгсөн гоёмсог ил захидал байлаа. 

Найз маань нойргүй хонолоо, ингэж ядарч, тэгэж өвдлөө гэж гомдоллож байсан удаа нээрээ л байхгүй. Уулзах бүрт цоглог инээд, эрч хүч дүүрэн сайхан энергээр угтана. 

Гялалзтал амттай хоол хийж, гэрээ цэмбийлгэхийн хажуугаар мэргэжлийн ажлаа ч хийнэ, хүүхдээ ч асарна. Хэдийдээ яаж амжуулдаг юм гэмээр биеэ үргэлж сайхан авч явна. 

Өөрийн хүүхэддээ өгөх гурван тоглоомоо хоёр болгож нэгийг нь заавал манайд өгнө. Надад хэлэлгүй машин дотор тор дүүрэн тоглоом хийгээд явуулчихна. 

Гэрт ирээд зүгээр суухгүй намайг нэг өгүүлбэр хэлэх гэж тухалж суух хооронд хоёр өгүүлбэр хэлж, гал тогоог цэвэрлэчихсэн зогсоно. 

Найзаасаа би олон хэрэгтэй юм сурсандаа. Харин сүүлд тэрхүү ил захидлыг уншсанаас хойш найзынхаа хамгийн сайхан чанараас суралцах дутуугаа ухаарах шиг болсон билээ. 



2 comments:

  1. Bayarlalaa. Goy bichleguud bna. Amtarhan unshij bnaa. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Solongo, chamd harin bayarlalaa. Ugluu bosood saihan setgegdel unshihad uneheer goy baidag ;)

      Delete