Wednesday, February 4, 2015

Би эхнэр авмаар байна

Жил орчим "гэртээ суудаг" ээжийн амьдралаар сэдэвлэн бичсэн билээ. Гэтэл "ажилдаг" ээж болсоноос хойш блогдох нь байтугай "муу эр хүн "яах" завгүй" гээчийн эмэгтэй амьд жишээ болов. 

Ажилдаг ээж нар "гэртээ суудаг" ээжээс ялгарах зүйлгүй баатрууд ажээ. Хэрхэн яаж алба, амины ажлаа амжуулдаг байна аа? 

Би эхнэр авмаар байна. Баячууд, одод гэрлэхийн өмнө байгуулдаг "принап" гэрээний оронд би эхнэртэйгээ "гэртээ суудаг" ээж бoloh гэрээ хийх болзолтой. 

Хүнс, хувцас гээд хэрэгтэй бүхнийг яг л над шиг хямдрал, чанартай, органик гэх мэтээр цуглуулдаг. Жигтэйхэн амттай биш ч ажлаа тараад ирэхэд аяганы амсар зуулгачихдаг, хүүхэд сургууль, цэцэрлэгт зөөчихдөг, Номын сангийн материалыг хугацаанд нь буцаагаад өгчихдөг. Ирсэн, явсан зочид гийчдийг дайлж, гадуур дагуулаад юм үзүүлчихдэг. Эцэст нь цэмцийтэл гэр цэвэрлэхгүй ч өдөрт ганц удаа тоос соруулчихдаг байхад л хангалттай. Хариуд нь эхнэр чамд би хязгааргүй хэрэглэх эрхтэй зээлийн карт олгоё. Өөртөө, хүссэн хүмүүстээ дуртай зүilee avaarai. 

Миний эхнэр болох сонирхолtой хүмүүс байвал нээрээ тоглоомгүй хандаарай. Би өөрийн гэсэн эхнэргүйгээр "ажилдаг" ээж байж дийлэхгүй шинжтэй. Хамгийн гол нь ээж гэдэг ажлын чанар алдагдаж мэдэх нь ... 


No comments:

Post a Comment