Tuesday, April 29, 2014

Хошин шог буюу болсон явдал

Хагас бүтэн сайныг Баасан гарагийн оройтой хамт тэсэн ядаан хүлээнэ дээ. Учир нь гэр бүлээрээ ямар нэгэн адал авдал зохиож, үгүй гэхэд хамтдаа агаар салхинд зугаална. Бүр болохгүй бол гадагшаа гарч ямар нэг орны амталж үзээгүй хоол иднэ. Бороо устай, лагшин эс тунгалаг бол дор хаяж хоол захиалан авчруулж гахай болтлоо гүзээлцгээж хөлөө жийн юу ч хийхгүй кино үзэх дуртай хүмүүс. 

Хувцасаа эвхэж, мөнгөө хэмнэхдээ маруухан улсын тоонд нөхөр бид хоёр яалт ч үгүй орно. Харин охинтой болсоны ачаар хүүхэддээ муу үлгэр дууриал үзүүлэхгүйн тулд хувцас хунараа эвхэж, тоосоо өдөр бүр соруулдаг мундаг улс болоод байгаа. Хүүхдээ хүмүүжүүлэхээс илүү хүүхэд өөрөө бид хоёрыг хөөрхөн хүмүүжилтэй болгох юм. 

Би Солонгосоос ирээд удаагүй байлаа. Алдарт Гангнам дүүргээс дурлан байж авсан сул загвартай хар өнгийн шарваараа өмсөж гайхуулахыг тэсэн ядан хүлээсээр ашгүй хагас сайны өглөө боллоо. Орой нь бэлдэж тавиад хоносон өмдөө өглөө яаран углаж ""би бэлэн, явцгаая" гэж нөхөр охиноо яаруулав. Төв цэцэрлэгт хүрээлэнд хэдийн хүмүүс иржээ. Амралтын өдөр болохоор хүүхэд асрагчаас илүүтэй эцэг эхчүүд давамгайлсан нь андашгүй. 

Үргэлж л намайг хөөрхөн байна, гоё харагдаж байна гэдэг нөхөр маань энэ удаа чимээгүй. Би дотроо шинэ өмдөө магтуулах санаатай өмнүүр хойгуур нь нэлээн явлаа бас л дуугүй. 

Хортой нар гарахаас өмнө амжин охиноо ханатал тоглуулсан бид хоёр долоо хоногийн өмнө авгын урьсан ёсоор Сан Францискод өдрийн хоол идэхээр хөдлөв. Сая нэг юм ам нээж "чи яагаад миний унтлагын өмдийг өмсчихсөн юм бэ" гэх нь тэр. Би эхлээд тоглож байна гэж бодон инээтэл манай хүн ер тоглож буй шинжгүй их л гайхсан байртай байлаа. Угийн хэнэггүй, нарийн ширийнийг анзаараад байдаггүй нөхөр маань нээрээ намайг өөрийнхөө унтлагын өмдийг өмсөж гэж боджээ. 

Яг энэ яриа болох зуур бидний дэргэдүүр нүв нүцгэн дугай унасан ах зөрлөө. 

Гэртээ ирээд шөнө өмсөхөөсөө илүү гэртээ өмсдөг унтлагын өмдийг нь үзвэл нээрээ нэлээд ижилхэн материалтай, шуугаад өмсвөл миний үнэтэй Гангнамын өмднөөс ялгархааргүй юм гээч ... 

Нөхрийн унтлагын өмдтэй байтугай нүцгэн явж байсан ч хамаагүй Сан Франциско ... 

2 comments: