Saturday, April 18, 2015

Недерландад зураг авалтанд уригдаад...

Сүүлийн сар урьд урьдынхаас ч илүү завгүй байлаа. Уншигчдаас ирсэн имейл, мэссэжийн хариуг үргэлж цаг гарган тусад нь хариу бичдэг би энэ удаа үнэхээр зав гарсангүй тул бичиж амжаагүй хүмүүсээс уучлалт хүсэж байна. Зарим нэгийг уншиж чадаагүй ч байж мэднэ. Имейлээр ирсэнүүдийг бол бүгдийг уншсан. Учир нь ажил дээр, утаснаасаа гээд шалгах боломж илүү гардаг. Харин би утсандаа FB идэвхижүүлээгүй тул тэр бүр зочилж тухлах заваар ховор. Одоо ч хүртэл ганц хоёр notification уншаагүй гээд гараад байгаа ч  би хаанаас олж уншихаа мэдэхгүй будилж сууна. Болохгүй бол дал гарсан мэргэжлийн FB-чин ээжээсээ тусламж авна даа. Хүмүүс хандах бүртээ "блог дээр чинь сэтгэгдэл үлдээх хэцүү юм " гэдэг. Тэгээд ч ихэвчлэн өөрсдийнхөө түүхийг хуваалцаж халуун дотно яриаг бичгээр өрнүүлдэг тул хүн болгонтой нэг бүрчлэн тусдаа харьцах нь хэн хэндээ сонирхолтой байдаг гэдэгт итгэнэ. 

Нэгэн уншигчийн илгээсэн захидал ингэж эхэлсэн нь өөрийн эрхгүй намайг зөндөө инээлгэв "миний дүү аятайхан зураг хөрөг авахуулаад тавиач, хүн амьтны FB-ээр орж үздэг биз дээ. Хүмүүс хамгийн гоё гарсан зургаасаа тавьдаг юм ш дээ..." гэж ирээд л үнэхээр хөгжилтэй бичсэн байлаа. Би хариуд нь "харин тийм ээ, уг нь би гоё зураг авахуулах дуртай. Даанч зав гарахгүй юм. Тэгээд би ажилдаа явахынхаа өмнө гялс машин дотроо өөрийнхөө зургийг авдаг юм аа. Гайгүй байгаа дээрээ хэдэн сайхан зураг авахуулах санаа бол их бий" гэж бичтэл ийм хариу ирэв "ах нь Недерландад байдаг. Энүүгээр ирвэл зургийг нь сайхан авч өгнө. Зураг авах хоббитой гэх үү дээ ..." гэсэн байлаа. 

Би ч бүр хөөрөөд Недерландад зураг авалтанд уригдлаа шүү дээ би гэж нөхөртөө эхлэв. Бас болоогүй  DC-д очвол зочид буудлын мөнгө гарздах хэрэггүй болсон гээд бод. Үеэл эгчийнхээс гадна миний сүүлийн үед сонирхолыг минь маш ихээр татаж байгаа, богино хугацаанд хайрыг минь татсан уншигч эгч минь намайг гэртээ урьсан. Уншаад байхад түүний амьдралаас суралцах, санаа авах, олон зүйлтэй мэт санагдаад байгаа.  

Цалин авдаггүй блог маань хэргээ хийж эхэлж байна даа гэж нөхөртөө бас онгироод амжив. 

Энэ мэтчилэн уншихад таатай сайхан, үнэн сэтгэлээ нээсэн захидал, зөвлөгөө, магтаал, бага зэргийн шүүмж илгээдэг, цаг зав гарган сэтгэгдэл үлдээдэг (Оюунгэрэл Батсүх- онцгойлон баярлалаа) надтай холбогддоггүй ч бичлэгийг минь алгасалгүй уншдаг өөрт чинь баярлалаа. Та наргүйгээр цалинтай блогтой байсан ч утга үгүй. 


3 comments:

  1. Хэхэ би таны блогийг саяхнаас дагаж эхэлсэн. Сонирхолтой, хөгжилтэй мөн урам өгсөн бичлэгүүд оруулдагт баярлалаа

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete