Tuesday, May 19, 2015

Ээж шигээ цоглог амьдарна аа

Дээр үеийн хүмүүс бие сайтай гээд ярьдаг ер нь үнэн байх шүү. Би ээжийг юм юмаараа гүйцнэ гэж гонж. Одоо сүүлдээ бүр техник технологиор хол хаяулах нь ээ. 

Ээж утсаар ярьж байна : Утас гацаад байхаар нь шинэ модельтой боллоо. Солонгост монголоос хямд юм. Сельфи авах гэсэн гар богинодоод барьдаг төмөр хямдхан байхаар нь Тундемүнээс авчлаа. Надад захих уу? Херагаас сайн гоо сайхны бүтээгдэхүүн гарчихаж өөртөө аваад бэлгэнд нь хумсны будаг өгөх гэхээр нь  уруулын тос болгочихлоо. Зээ дүү чинь загвар нь хуучирсан пүүз өмсөөд байхаар би чамд хэлэлгүй Сан Диегогоос тасарсан Nike пүүз авчихсан шүү. Шваровскийг Улаанбаатар их дэлгүүрт зарж байна миний авсантай адил юм уу очиж үзнэ...

Би: Ээж ээ, зургийн аппарат чинь ажиллахгүй байгаа юм уу? Ээмгээ дэлгүүрт хаячихаа юу? пүүз чинь хуучраагүй байсан биз дээ?

Ээж: за за, вайбардий, фейсдсэн ч яах вэ гээд утсаа тасалчихав. 


Миний ээж Англи, Францаар аялж үзэх юмсан гэж ярьдаг юм. Хөөрхий дөө, залуу сайхан насаа өвчтэй ханиа асарч, өнчин хэдэн хүүхдүүдээ өсгөж өнгөрүүлсэн болохоор өөртөө зориулах цаггүй явсаар өдий хүрсэн нь үнэн. 

Ээж, одоо өөрийгөө орхиж болохгүй. Шинэ юм байвал сураад, сайхан хувцас олдвол өмсөөд, хүссэн газраа аялаад байна шүү. Шанел 5 сүрчигээ бас цацаарай ...  




No comments:

Post a Comment